Tuesday, May 5, 2009

Jam or Jem!!

adusss...giloss sesangat..

ari ahad arituh balek kl dari kampung halaman ku yang tercinta kluang adelah amat menyesakkan. tu aaa kakak aku nak sangat balek petang. dlm kul 4 kami kua umah perjalanan sangat tak best sebab abang aku kena demam campak aka cikenpok huhu..abes kua jerawat melepuh satu badan..sian dia. so kakak aku la drive ptg tu. aku pegang aiman. n mira duk sebelah papa dia dengan muke ngeri hahaha..sian abg aku..dah jadi bapak org br terkena..
mak aku cite kami adek beradek semua dah kn mase kecik2. mak kate dulu aku lagi laa kn mase darjah dua siap salin kulit lagikk cam ular plak..n time tido alas daun pisang huuuu..

kesesakkan start sblm sampi pedas linggi lagik..adehhhh sangat menyeksakan. aku ikut balek sentul umah kakak aku. kami sampi dlm kul 10.45 huuhuu..macam balek penang daaaaaa

cantek view jem

4 comments:

frogies said...

jam loceng ker jem roti...
ada aku kesah...
heheh...
apapun memang jalan sesak kan...
kesian dok dalam kete tu, leh kebas la satu badan...

Mohd Ahmad Ferk said...

sape suh balik time² jem..
cam good² je..
hahaha!

elva said...

giler betol ptg tu..accident jgn cakp aaa..sampi yg minyak abes, kereta berasap...mcm² jadi

huhu

cam gud² je derang tersadai kt tepi jln huhu

eya said...

aku pon kene jem gak ritu..kuo umah koi 6,smpi umah koi 1030..tp sggh mkn dulu..ekekek..