Sunday, May 17, 2009

Hafiz Juara AF 7


TAHNIAH!

itu saje yang mampu aku ucapkan pd pelajar AF7 apabila Mohd Hafiz Mohd Suip atau Hafiz, 19, yang berasal dari Kuching, Sarawak diumumkan sebagai juara Akademi Fantasia Musim Ketujuh di Stadium Putra, Bukit Jalil malam tadi. walaupun tak mengikuti sangat tapi aku teringin nak tengok final huhu. seperti yang di jangka lahh pemenangnyer..

Hafiz berjaya membawa pulang kereta Honda Accord 2.0 tajaan Honda Malaysia, Percutian Ke New York Untuk 2 orang, Sistem Home Theatre Arezzo Hoffman 5.1 (Arezzo), Camera U130 (Olympus), Penapisan Udara Hyundai (MSP Advance), Jam Tangan Hugo Boss (Hugo Boss), Brand Innershine untk dinikmati selama 1 tahun (Cerebos), Nokia 5730 Xpress Music (Nokia), wang tunai RM20, 000 serta trofi fuhhhh....banyak giloss hadiah cam gud² jek penaja tuhh


apa pun aku banyak tak setuju dengan komen pengkritik..macam semuanyer bagus jek bebudak tu wat perform huisshhhh...bodek final la tuhhh hahaha

1 comment:

Mohd Ahmad Ferk said...

aku tak stuju hafiz menang!
aku nak aril menang tapi tak kesampaian!
wAaaAAaAAa..
kalau aril menang aku da update blog pasal AF. ni hafiz menang plak?
tak jadik terus nak update!
hahahaha!