Wednesday, May 27, 2009

Hot Spring!!

fuyoooo.....

smlm aku ade kje pasang pameran kat INSTUN di perak..dah 3 kali aku pasang pameran kt sane. so dh biase dengan pegawai² kt sana. mereka semua peramah smpi lupe aku nk snap pameran yang dah siap pasang huhu. naek pening gak nk pasang kali nie sbb pameran adat perkahwinan ni size dia besar gabak...haha..bergulung² plak tu adehhh. kami siap pasang dlm kul 1 gak laaa..kua² jek gelap gelita mendung..bestnyerrr

so kami berempat plan nk pi air terjun kt slim village..redah jekkk ujan yg lebat giloss tuhh...dlm 10 min kami sampai uikhhhh..best gile tgk keadaan kampung bile ujan sangat sejukk kalah aircond kl..nyaman cam tak mo balek kl jek rasenyerr huhu.

ingt nk mencari air terjun tu tapi ngupernyer air sungai..ada kaaa..tertipu kiah. tapi takpe best gak air sungai di lebih kurang cam kat janda baik jek..cume lebih cantik kawasannyer..nak turun ujan jd kami jengah dalam van toyota kesayangan je laa..nak terjun jek rasenyerrr huuuu. snap² pun dlm van jekk..huuuu gerammm

lepas 15 min kami gerak ke Ulu Slim. katenyerr kat situ ada kolam air panas....waaaaaa best jek bunyinyerrr. arituh masa gi gabai kat ulu langat ade gak jumpe kolam air panas tp tak singgah sebab masa tuhh panas giloss.. tapi time ni ujan lebat musti air tak bape panas kannnn so kami redah jek pi Ulu Slim tuhhh...dalam 30 min br sampai jauh gak. tp yang tak leh lupa sipi² nk kn simbah air lopak kt jalan dengan lori sebab tak tutup tingkap huahuahua di sebabkan abg driver aku ngan pijot sempat jerit jek.. aku ngan fir kat belakang sempat tutup muke jekk sbb terkejut hahaha..klaka basah muke akuu..lawak². (tolonglah gelakkk)

bile sampi jek kat kolam tuhhh...mulut aku ternganga kejap....waaaaaaa jakunnn... canteks n best gilerr..apalagi aku yang berbaju kurung semalam angkat kain tinggi² aaa.. huhu

fuyoooo.....bestnyerrr

si fir dah terlampau excited laju jekk dia masuk...huishhhh budak tu memang.. masuk² je kat wakaf tempat hulur kaki cecah air panas tuhh aku pun lunjurlaa kaki aku yang gebu tuhhh.....makkkkk!!! panas giloss air kat situ...terase cam melecur pun ade...melompat aku kat situ (cuba bayangkan...) fir pun tak saba terus jek meniti kat sebatang kayu yang baik punyer landing kat situ dan malang sungguh naseb fir terpelosok kt ujung titi menjerit dia kepanasan terus buka stoking..padan muke ko..budak degil tak dengo kate...huhuhu excited sangat...kalo la ko terjatuh kt air tu fir sepanjang jalan laa akak menangis tak sanggup tengok ko rentung kuyup huuuuu.... kepanasan air kat situ 104 darjah celsius.. panas giloss..padanlahhh.... banyak kami snap pic kat situ. tp paleng cantek pic kt banner atas tuhhh..aku pakai phone htc fir punyer...(akak dh mention ske la tuuuu)

puas aku semalam..rase tak mo balek pon ade sebab terlalu seronok lepak kat situ. walaupun hot spring tu baru jek nak naiktaraf orang kate yang semula jadi lebih cantik..kannn

4 comments:

Mohd Ahmad Ferk said...

lawa la tempat dia.
nape fir tak mandi terus dalam hot spring tu?
hahaha!
nasib kene skit je..
kalau kene satu badan camne?
mau rentung budak tu!
hik hik hik!

elva said...

rentung kuyup as.....wawawa

menangis aku sepanjang jalan tengok dia nanti hahahaha

s h a b r e a d said...

eh...ntah2....lpas brendam aer panas , mane la tau kot2 leh suburkan spotlite de tu...wakakakkaa

elva said...

wakakakaka.....

cik air papan ko lawak aaa