Thursday, May 21, 2009

Family Day!!

Sabtu yang lepas jabatan aku wat family day kat hutan lipur kanching kat rawang. walaupun kenderaan jabatan di sediakan opismate aku nak jugak gi secara konvoi huhu. lebih thrill katenyer. so pg tu kami bertolak dalam kul 8.30 dlm 3 buah kete huhu..disebabkan masing² tak tau jalan kami guna walkie talkie hahaha...cam nk gi penang jekk..kecoh jek lebih. ngam² kul 9.30 kami sampi. terus jek park n wat pendaftaran n ambik no bertuah *121* canteksss

cam best jek...tp x best ponnn

then terus gi kat khemah terus ambik breakfast yang disediakan oleh Siti Catering.. nasi lemak nan ado yerr.. pastu terjerit² la mc bitau ade senam seni pagi tuhhh...xde maknenyerr kiterorg melepak jakkk sambil bergosip hakhak. ramai la yang bawak laki, anak, mak, adek, bapak, anak sedare, pakwe pun ade ntah jd ahli keluarga pun lum tentu huhu. meriah la jugak..apa taknyer time ni la nak tayang kannn

senam x seni

aku n kengkawan malas jek nak join aktiviti derang arituhh kami semua pasif..punggung melekat kat kusi sejak datang haha..tak kosa nk lari bawak bola ping pong dalam sudu huhu... tujuan tu ingt nak dapat no bertuah laa..tu yang duduk jekk. sowang² opismate aku dapat ade yg dapt beras seguni, mangkuk itulah mangkuk inilah yang dpt beg duit syiling pun ado...kesian miskin benor kelab jabatan aku huhuhu..sebab dengor² tak ambik tajaan tuk family day tahun nie bulat² pakai duit kelab..hurmmm nek busan aku menunggu aku pun gi bilik air.. mak aikhhh rm0.50 sekali masuk betul² makan duit orang.. terkojut akuu.. balek dr toilet suzi bitau no aku nek dapat hamper jekk..caittt ingat dapt la barang mahal² tak merase leee..

memanjat

majlis abes dalam kul 1 tghri gitu..kami dh x tahan nk melompat kat air tejun kt atas terus jekk pi tuka baju n memanjat laaa...bole tahan laaa tinggi dia naik mencungap aku abes napas tp tak leh lawan ketinggian air tejun gabai kat langat..dl 10 min smpi atas ramai orang dahhh..nk cr port pun susah sbb kt situ banyak monyet aka beruk yang bekeliaran secara suke² mereka.. nak letak barang pon susah. seb baek kakak mazni ade..dengan rela hati dia menjaga beg n makanan.. tengok keadaan tak berape best ramai plak kaum sejenis ngan samy vellu tgh syok mandi manda huh... dpt je port melompat n nk wat yoga terus jek melekat..tak bape best laa banyak batu n sampah daun. saket jek kaki aku merah² kn batu..sakettt dlam sejam gitu kami pun blahh. moral of the story adelah tak payahlah korang nk gi hutan lipur kanching nie tak seronok langsung air terjun pun tak best banyak binatang peliharaan plak huhu..

nie la binatang peliharaan kanching

5 comments:

frogies said...

weit...
yang ko masuk kan gambo anjing tu watper???
itu anjing jaga umah aku kat kampung la...
kan dah cakap dah...
adoi...

elva said...

hahahaha...

saje aku nk interpremkan doggy ko..sbb aku cr pic x jumpe so kipet je laa doggy ko

hakhak

Mohd Ahmad Ferk said...

lorh!
mane pic beruk?
hahahaha!
bleh lak letak pic anjing..
chait!

elva said...

>_< beruk kate

'x payahlah amek gamba saya..malu laa x pakai suar' beruk kata..

keem said...

tak ajak pun saya join famili day.. hhuuh