Wednesday, April 29, 2009

Outstation Melaka!

huhu..

lama x updated rase malas² jek. ari jumaat minggu lepas aku kn wat pameran kat Sek Men Sains kt Air Keroh Melaka..aku pegi bertiga sha n fir n driver unle keman huhu. kami balik hari sbb bos aku x kasi tido sane..so pagi tuh kami mulakan perjalanan dlm pukul 9.00 am n sampi 1 jam setengah...gile takkk? uncle keman bawak sampi 180km sejam huhu...gile tak gile laaa...5 min pertama aku pegang tempat duduk..pegang tingkap lepas tuhh aku lelap mate tetido hahaha...bole plak aku tido maklum lahhh mlm sblmnyer aku nengok bola huhu..

pokok nie gile pelik..tp canteks
betul2 kat pintu masuk


xtibiti bermula...pandai² budak kat situ

mamat CM dr balai seni lukis wat mural..gile cantek

nie pun canteks..sempoii

Lepas abes wat kje kami pi meronda kt Umbai Baru huu...gile cantek tempat tuhhh...n yang paleng best kami melantak kt sana walaupun perut dah penuh makan macam² hehe.sebelum tu kami jengok sedara uncle keman kat kampung kandang hahahaha....klaka jek munyinyer kt merlimau...

dah sampai....

skeee......takkkkkk

yahhh...yahhh....gigihhh

selesai makan kami pun balek kl...huhu sangat laa selesa hahahaha...maklumlahh perut dah mantap sangat time tuhhh...


kami yang penat tapi gumbire huhu

huuu...syahduuuu

3 comments:

Mohd Ahmad Ferk said...

woi akak!
apsal aku tatau ade pameran kat melaka?
nape si papan bleh pegi?
nape tak ajak aku?
akak ni memang la..
da lame tak makan ikan kat umbai..
sedeynyer..
sampai ati akak buat aku camnie..
cam good² je korang!
uh!

elva said...

ek elehhh...cam gud2 je ko tanye..
arituh kan akak ajak ko tp ko xmo tu yang mao gi..ingat tak?

naseb ko aaa..sedap gilekk makan kat situu...rugi2

air papan tu saje aku ajakk..cam gud2 jek dia ikut hehe

keem said...

tak g tau pun datang melaka...
uhuhuhuuh