Friday, January 9, 2009

permulaan tahun


selamat tahun baru! masih belum terlambat kann? aku mahukan perjalanan hidup yang lebih baik tuk tahun nie..harap-harap begitulahh. azam? aku tak pakai azam-azam menyampah...sbb azam sesuatu yang sangat susah nk di capai..hahaha..susah. huhu. aku cuma mahu perbezaan dari cara hidup. dulu aku mungkin seorang yang mementingkan diri, aku nak perbaiki hidup yang semakin mencabar nie..umur pun dah meningkat..haha paham-paham je laa.. tapi satu je aku nie perangai aku tetap akan sama..seorang yang periang n ceria.. tak payah cakap tgk muke aku pun korang leh ketawa kann? apa pun...aku tetap elva yang korang kenali..

awal tahun nie aku mulakan perjalanan ke kota singa. actualy atas undangan wedding kazen aku yang duk kat clementi. aku pergi ngan along mak n abah with family busu rahman n isteri serta 2 anak bujang derang. kami plan nek keretapi..huhu senang. yanna n ashir buat tema perkahwinan ala jawa. macam wedding bunga cinta lestari ngan ashraf sinclair tu..then just scroll the pic kat bawah nie oke..

ayanna n ashir

comel jek bebudak nie..yanna kazen gue

mahligai yanna n ashir

kamar beradu

merah jambu pilihan yanna

rose atas meja nie sangat menarik

kek munge2 cinte

penuh satu katil

pic family jgn salahkan nenet kat tengah tuhh

jemputan penuh n meriah

tip top merah jambu nie..

rojak nie sedap tp pedas gile!

nasi beriyani udang

nasi jagung ikan filet

pencuci mulut yg gerek sehh..

sedapkan mak?

busu leha n mymum

makan time

lama x jumpe kazen aku nie si ani

aku adalah penyanyi undangan mlm berinai

penyanyi undangan disiang hari

sempat lari ke pasar geylang

mysista along

along n usop railway station tanjung pagar

aku n usop

kami ske sarang burung iteww..

tarian kuda kepang dance..montok2 bebudak yang menari huhu

2 comments:

Mohd Ahmad Ferk said...

memang comel pelamin n kale yg dia gunakan. rasa cam nak kawin lagi je. kah kah kah! nice job dude! pink yg menawan! ;)

elva said...

ko sudah ditebok tupai..ko adelah hampas!!

pi men jauh2