Sunday, January 18, 2009

Look-Out Point

atau nama melayunye menara tinjau huhu...terletak di Ampang-Hulu Langat.. jalan-jalan yang tak dirancang memang menyeronokkan. actualy dulu tempt nie adalah tempat lepak aku,yana n aidy..sejak peristiwa kami ditangkap oleh JAIS sebab lepak kt situ dlm kul 3am..padahal kami cuma duduk tengok view yang sangat gojesss....seyesss. sangat calm n release kat atas tuhh... bak kata suzie cam bukit tinggi rasanyer..(berbalek cite JAIS tadi).. tak sangka pagi tu di soal siasat jugak..lepas kejadian tu aku rasa 2 thn lepas huhu..lama gile. so teringin nk tgk perubahan kat sana. so aku,suzie,sha n rical pi redah atas tuhh..fuyooooooo. memang jauh berubah...restoran kt atas bukit makin cantek n joki parking sangat peramah kalo bg rm3 kat derang.... lagi peramah huehue... kedai makan kt bwh pon okeh agak bising sket sbb port kareoke ade kat situh...makin ramai orang melepak kat sana berderet2 kereta kat tepi jalan..suzie teruja okehh...x sia2 aku bwk derang huehue

roll the pic...
awesome kann..

ada ketika keajaiban mempesonakan

dark nite..

stairs yang buat aku sempot huehue

look-out point restoran & cafe

4 of use

thanx to 1.3mp phone..hiks

seyesss..cantek

gojes sangat ke?

aku sorang jer paham erti gembira

sampai mnonggeng aku amik pic nie
seb x kn geget kerengge


kat tangga nie jek berpuluh pic di snap
atas kehendak anak ikan n anak angkat


mereka memang gile tongga

mungokk betol..hakhak

memperkenalkan anak ikan emas aku huehue

the way..

gile tinggi tangga tuhh..sempot aku

the foods not bad..sound good with kareoke

look at the cat eye seems like puss in boot
comel gile!

the kaki's

the gossip!

the kaki's again

bye! see u next port!



2 comments:

Mohd Ahmad Ferk said...

isk!
kalau aku bujang la time ni da lame aku join. rindu time dulu²..
single is simple. couple is trouble. married is duk umah je la jawabnyer!
hik hik hik!

elva said...

jgn ckp cam tu beb!
single trouble, couple simple n married gamble..

pertaruhan dalam khidupn adelah pengorbanan..