Friday, January 16, 2009

My Ferk Wedding

Beliau merupakan ahli berkutu yang paleng coolest!! telah melangsungkan hari bahagia pada 30 Nov 2008. Aku baru jek dapat cari pic dia dalam senarai pic simpanan pendrive huehue..nama it beliau myferk aka Muhammad Azrul Mejar (B) Haji Adnan dan pasangan Zilfalila.. Majlis belangsung di Dewan Beringin Taman Sri Gombak dengan meriah. Majlis nie dibuat bersama adek kembar lelaki beliau yang muke langsung tak sama huehue... Semoga beliau dapat menjadi seorang suami yang baek hingga akhir hayat..

Aku dah anggap dia macam adek sendiri. kalo ingat2 dulu masa dia br masuk kje. dialah yang memperkenalkan myspace pada aku. dan aku banyak blaja pasal it dengan dia huehue..gejala sosial kami sangat banyak bersama ahli berkutu yang len wawawawa....cuma sekarang nie aktiviti malam dia banyak dihabiskan dirumah..tgk tibi sampi lebam almaklumlah...zil dah 2 bln...yawwww.. ko memang pantas huehuehue..

cinta hati beliau

akak tau penat ko nk cr feel tuk pic nie

sweet twins wedding

kami ahli berkutu

the rings

all greens my peberet

family beliau..tgk adek 3 n 4 jugek kembar seiras
cume yg kecik xde geng

4 comments:

Tok Li said...

Cantik2 gambarnya...

elva said...

orangnyer pon cantek kan..tok li?

ure page delicious sangat huehue

Unknown said...

apsal ko-runk gambar ramai2..aku tak dak... INI TIDAK ADIL.. huwaaa...

Mohd Ahmad Ferk said...

thanx sbb akak n ahli berkutu yg laen datang memeriahkan majlis kawin saya. jasamu akan dikenang. hidup ahli berkutu! saya doakan ahli berkutu yg laen cepat2 la kawin termasukla akakkkk...
kui kui kui! muahs!