Saturday, January 10, 2009

GARLIC PRAWN

tak bole diluahkan dengan kata-kata..kalo cite udang garlic n kangkung goreng belacan
bukit bintang memang sedap giler!
aku bukan cakap bohong tapi realiti.. kejadian berlaku pada akhir tahun lepas sebelum kawan aku ricaldo balek bercuti ke sabah..dan kami kua merayap keliling kl pergi 2 jaya jusco kt wangsa maju n keramat pastuh last makan makan besar kat BB...huhu

percayalah kuah yg kene tgn aku tu sangat panas
seb tak melecur jekk..


sha tue cuit2 jerk..bagus ko x mkn udang tu
aku pulun sowang

tangan sape paleng puteh n mulus huehue

sian sha jadik goat kambing

air asam boi yang luarbiase.. bertukar!!

geget tak putus ke cujie?

sedap sampi geget sudu..

sesi membunuh

selesai...burp!

sebelum bertemu en udang









4 comments:

Mohd Ahmad Ferk said...

nape ecah perlu ade kat udang tu? isk! muka nak dekat same ngan udang dah. isk! simpati saye!
hahaha!

Anonymous said...

wah wah ....ngate aku eakkk...
bio aaa ...dengki dgn aku....kan kite sdare....wakakkaa

elva said...

layak la korang gado sesame sedara..aku tukang gelak..

eya said...

buleh ngange besau2 lg?