Tuesday, December 30, 2008

surat terakhir....

Catatan terakhir tuk tahun nie menyingkap aktiviti setahun yang telah aku buat huhu tapi tak semua laa.. tak larat la nk upload gamba nanti huhu.. tahun 2008 takde la seindah mana pun huhu. biase-biase aje..kurang aktiviti outstation tu yang tak best sebenarnya.. lepas mantan boss aku pindah. kami dapt boss baru haram nak kua jejak tanah pun dia tak bagi huh..tensi jek.. harapan tahun depan harap-harap dapatlah melakukan aktiviti berjalan sambil bekerja nie. so aku ucapkan SELAMAT TAHUN BARU kepada semua blogger!! ade la beberape gamba yang aku rajen nk letak...saje expose..ske ati aaaa..

pameran adat perkahwinan di holiday villa

besday party n dinner opis

melawat sedare di padang besar..

nak hadiah bah? boleh blahhh...

aku n pijot di kuala perlis

masjid selat melaka

aku n firdaus di kuala perlis


kareoke di eco resort happening!!
depa joget sakan hahaha
P.D

bersedia!! jawab pantun kakak! P.D

pendaratan bersama tokeh dadah bah..huahua



melawat sedare di wang kelian (sempadan komunis)

eco resort di N9

chef diva (x leh blah logo mantan boss..ciken rice shop!!)

mari maen games!

janda baik...jahat aku tampar!

selamat datang :)

dinner setengah tahun

chaiyokk!!

seronoknyer ke perpustakaan

pijot kate muke aku sama cam tucen tuh..betol ke?

melekat di gua kelam

kecik benor pic niehh..garuda x gune

hutan hujan tropika

hanya kelawar jek nampak kami

tarian 12 tgh malam

eee.....gelapnyerr

restoran terapung di mane eahh...

kaunter perkhidmatan awam haks!!

ciptaanNYA tempurung cave


ahli berkutu! daku sayang kamuk!

buka lembaran baru tuk tahun depan?


Nak dijadikan cerita tak de ape yang best pon.. yang pasti sebok wat kerja opis yang sama saban hari..hanya aku yang mampu bertahan selama 10 tahun....huikss...ngeri bunyinyer. so tuk abeskan akhir tahun nie aku pi wedding cousin kt sgpore esok..tata! jumpe tahun depan 2009

lum pegi tp aku dh jumpe singa.. camane?

No comments: