Friday, December 5, 2008

meninggal dunia

Alfatihah!

mlm semlm aku dpt msg dr bos division kami puan jamaliah mak dia meninggal dunia..so pagi td dlm kul 8 aku n opismate dlm 10 org kami pi ziarah umah dia kat kg parit kuda,semerah batu pahat..kami smpi dlm kul 1...tambah sesat sket cari umah. naseb baek aku tau jalan sbb sedara mak aku ade kat kampung tu jugek..cuma lupa2 manje je laa.huhu.. rumah dia x susah pun nk cari tepi jalan jek.. sian bos aku huhu dh jadi yatim piatu..bos aku lak lom kawen huhu simpan pakwe kat morroco huhu..ntah bila laa aku nk mkn nasi minyak bos aku nieh hehehe..

dalam 2 jam kami lepak kt umah bos. siap dihidangkan lunch lagik.huhu x sampi hati sebenarnya tp bos beriya2 soh kami makan dulu..ye laa org ziarah bace yasin kami dtg lunch plak huhuhu... so kami talaaa aaa huhu..kobis goreng, sardin ikan tuna(besar sungguh ikannya..hehe) n telor dadar..jadi laaa maklumlaa kami mmg lapa gile huhu..

kami balek dlm kul 2 laa..terus ke bandar muar sebab pijot ngidam nak makan murtabak singapura..(lupe nk amek gambo) so aku tunjuk restoran tu pd abg din.. tp real pakcik tuh buat depan kami... n hasilnya sedap gilerrr..aku biase makan bile balek umah busu aku kt muar..after kenyang yg amat kami terus balek...sblm nek highway singgah beli pisang tanduk..memborong nampaknye mereka hahaha aku tak beli sbb sok aku akan balek johore lepas abes duty huhu..

so nampaknya aku akan update blog seminggu akan datang..oke

Selamat Hari Raya Aidiladha kepada semua umat ISLAM

3 comments:

akusiktauk said...

lan keje ari raya nnti.
sedey.
nnti balek kpg ke tyme raya tu?

Day Dreamer said...

hi awak...

juz nak tanya, port murtabak singapore kat muo tu kat ne? sedap giler ke? isk..teringin plak

tq

elva said...

erm...en day

port murtabak selepas sek sains muar sblm jambatan muar sebelah kiti yer...