Thursday, September 18, 2008

minggu terakhir berkerja!

dah 4 ari kot aku tak updated rase malas sangat..lagipun sebok ngan acara berbuka puasa sana sini. huhhu.. btw aku cume nak bitaw minggu nie minggu akhir aku keje coz sabtu ni aku dah start cuti tuk balek johore... aku malas nak lama2 kat kl sesak!! pening pun yee... so decide ambik cuti awal tuk berpuasa di kampung halaman huhuhu... aku akan nek kje raye kedua...suck!! tp xpe aku redha...hahaha..turn aku kannnn. semalam aku gi jln tar macam celake jekkk...ramai gile manusia. aku beli tudung n eksesori tuk lampu tido bilik tuk umah johore aku cantik gile....huhuhu warne hijauuu u....ske sangat! x berape menarik laaa tahun nie...tak meriah lagik..rase2nye malam raye kang jln tar lagi havoq!!

*tagged aku buat nanti laaa....xde mood!

No comments: