Sunday, September 7, 2008

hari yang ke 6

wahhhh.....busan sungguh hari sabtu niehh. aku tak pegi mane2 hari nie malass. memang nak rest kat rumah jekk..nak kua pun hujan kat luar tuh dr pagi sampi petang...sejukkk!! xtiviti aku hari nie tengok tibi jek..nak beronline pon malas. so aku dok pakai selimut dari pagi sampi petang until nanie call dalam kul 1pm ajak berbuka sama petang nieh..dia n suzie pi merayap ke sogo katenyerr..cuci mate. derang tak ajak aku sebab tau aku tak suke sogo. hehehe...i hate that place!!! pikir2..hurmmm orait jugekk..leh la panaskan badan sket.. so aku cam bersemangat terus bangun kemas katil n lipat selimut huhuhu....aku pegi toilet cuci muke yang cam kerak2 dah...coz dari pagi tak cuci hahahaha.... masuk bilik terus on laptop aku nak tgk dvd spiderwick yang aku beli ngan kak sum. hurm layan la cite imaginasi nieh kejap...bolehlaaaa daripada tak tau nak buat ape kannn...sambil nak tunggu jam bergerak ke angka 5pm..huhu...best gak cite dia tapi pada aku penulis cite nieh kurang buat research tentang spiderwick nie... terlalu sikit n cepat. masa jumpe aunty lucinda ade pari-pari keluar dari bunga cantik sungguh... haikhhh... pandai jek penulis skrip dia berimaginasi huhuhu..overall aku ske!! tgh2 leka tuh tak sedar dah pukul 4 nanie janji nk datang kul 5. so aku mandi basuh baju n siap ngam2 kul 5...derang pon sampai.. so kami ambik ricaldo our opismate sebab dia nk join berbuka pose...jln tun razak jem oke...nk pegi keramat jem gilerr. kami plan nak berbuka di taman melawati. hopefuly sempat sampai. kat sane ade pasar ramadhan n kedai makan..so kami nak jenjalan n buka pose kat sane jekk. sebab nani ade bitau ade satu gerai western yg sedap. lepas jek jem kat keramat tuh rical pecut takut tak sempat samai..seb kami baik jln wangsamaju tak jem..kami samapi dalm kul 6.10pm melilau kat sana dalam 1 jam.. beli roti john n rangka ayam tuk gigit2 huhu.. bile kami sampai kat kedai western tuh kakak tu ckp dia tak boleh nk buat seblm buke pose sebab dia sorang jek yang masak hari nie...so kami terpakse laa order local food..so aku order nasi putih telur dadar n sup daging with teh o panas..nani n suzie order nasi goreng kampung with telur dadar n paprik ayam n rical same cam akuh...menu sangat ringkas tp nani nak gak mkan fish n chips dia dlm kul 8 dia order okehh...makanan banyak so biaselah musti tak abes punyerr...masing2 terkulat2 nak abeskan makanan. tp kesian kat fish n chips tuhh...tengelam dek sos sebab dah tak leh masuk....so kami lepak sampai kul 9. after that balek laaa...masing2 dah overload..lenkali nani kate nk makan chiken chop plak..adehhhh...minah nie memang laaa...nafsu dia lebih besar dari perut!! order banyak2 pastuh tak habis...membazir jekk..tapi nak wat camane dah memang habit dia...tapi satu jek yang paling aku geram tak dapat tengok cite upin n ipin kt tv9 kul 7pm huhuhu......



1 comment:

reez said...

cs elva
banyak sangat nie makanan
lapar2