Friday, September 5, 2008

Berbuka di mana?

huarghhhh.....nantoks nyerr. hari nie sangat penat tak tau kenape. mate pon cam nak tutup jek huhuhu...pose nie tau..huhu. sedar tak sedar dah 4 hari kite berpuasa kan? sekejap jek rasenyer. minggu nie sekali jek out of station huhu..semalam aku pi melaka tuk kutip barang exhibition bulan lepas huhu...kami sampi kl dalam kul 5pm jem gile okehh..dengan hujan tak sanggup jekk melihatnya..so sepanjang jalan kami tido jekkk...huhu.

hari ni aku bosan, tak de kerja...n boring yang teramat sangat.. dari pagi td aku dok melangut jek kat meja huhuhu...nie baru jek lepas baca paper..full paper tau! semua ceruk paper tuh aku bace hahahaha bosan punyer pasal.

petang nie aku n opismate aka ahli bersekutu nak berbuka puasa kat INSAF kat...area TAR rasenyer..aku pun tak past..derang nak melantak kat sana aku ikut jekk..so sape2 blogger nak join meh leee...kiter jumpe disana okeh!!


2 comments: