Tuesday, August 5, 2008

Aiman oh Aiman!

Selamat Pagi!

wah! Sinikal jek ayat aku tuh. nway pagi nie start kje balek selepas off satu hari smlm, setelah 2 minggu aku kje tak off...lemah satu badan. Yang best tuh aku stay umah kakak aku kt BBS (Bandar Baru Sentul) huhu.. maklumlah Kg Baru sekarang sangat panas nak duk umah satu hari pun rimas tu yang aku merempat umah kakak aku yang cam hotel inggeris tuhhh hahaha..duk kat tingkt 22 huhu sangat best okehhh...angin cam topan haha.

Photobucket


aku gi sane pun ade sebab gak.. kakak aku nk wat luahan rasa penat bekerja then aku layan je laaa..sapa lagi nk dengar kann aku la sebagai adek huhu..lagi satu sebab nk jumpe anak2 buah aku yang semakin comel n bijak! Yaya umur 4 tahun dah pandai baca buku peter n jane smpi abis walaupun pelat2 dia masih pekat n Aiman dh start nk berdiri masih bertatih huhu comel jek ngan gigi 2 btg tuhh....gerammm aku.

Photobucket
pose maut dr Aiman

malam tadi kakak aku call mama tanye perancangan cuti sekolah akan datang nk plan pi mane. mama aku masih lom wat keputusan lagik so kami kn balek kg dulu n r decide la nampaknye..aku bukan apa slalu sangat aku miss program ngan family sbb kerja..maklumlah takut kn kje luar...so nk cuti pun susah..haikhhh

Photobucket
YaYa like antu n Aiman gorgeous

tp insyaallah aku akan cuba gak cuti time cuti skolah niehh sbb x saba nk balek kampung...local fruits dah menunggu belakang umah aku..x saba nak manjat pokok huhu..nak mandi air terjun huh macam2 kepala aku tgh pikir niehh..

Photobucket
aku n Aiman

btw percutian 3 ari 2 malam di villa kakak aku sangat best...aman dan damai...keletah bebudak Aiman n Amira aka Yaya buat aku leka dan tak ingt langsung pasal kerja...

No comments: