Wednesday, July 23, 2008

Pameran di Kompleks Muzium Stadthuys

Photobucket

Jumaat minggu lepas aku n my gang exhibition ade terima jemputan perasmian pameran galeri art di kompleks muzium stadthuys. Pameran berkisar kan pameran kartun isu hangat terkini yang kami imbas daripada newspaper dalam koleksi PNM. Pameran tu di rasmikan oleh TYT Tun Datuk Seri Utama Mohd Khalil b Yaakob n Y.A.B. Datuk Seri Hj. Mohd Ali b. Mohd Rustam...
Photobucket
kedatangan di alu-alukan
Photobucket
cenderahati tuk TYT

program kat sana 2 hari. Ramai jugaklahh...exhibitor yang terlibat termasuk laaa jemputan dari Indonesia dan Singapura best la jugekk...tp taulaa situkan tempt tourist bagai...so cam nak mampus jugek laaa aku bercakap menerangkan itu dan ini...selama 2 hari program dijalankan banyak jugeklah survenior aku abes. semua org aku bg hehehe murah hati lagipun bukan duit aku yg beli mende tu semua..duit Pak Lah hehe
Photobucket
ade juge yg berminat nak jd ahli
Photobucket
ramai tourist kooo...
Photobucket
tak terkire ramainye

Pelukis jalanan pon ramai kat sane seluruh m'sia dijemput tuk memeriahkan exhibition tuhh..aku dr dulu teringin nak potretkan diri tp maklumlah aku kan petugas so mane leh melencong lama2 kang bos mangkuk aku marah beb.... tau je laaa
Photobucket
brother tuh gerekk...
Photobucket
cantekss kan bonsai cam rical!

Tapi memang betullah Melaka tuh Bandar Bersejarah...dalam lingkungan 5 kilometer dr kawasan kompleks aku tuhh semua tempt boleh kite lawat..kateorg kalo melecet kaki pun berbaloi berjalan..omputehh laaa bukan aku huhu. pemandangan cantik tempat2 semua lawa n history sangat...
Photobucket
Tapi paleng besh ambik gambo ngan KUDA hahaha..teruje aku sampai nk menjerit pon ade bile pipi kuda tuh cam nk cium aku huhuhu..kang kene terajang sia2 jek hidup aku arituhhh
Photobucket

Photobucket
ketahuilah ketika ini aku nk terkucill huhu

Kat sane x sempat nk berjalan kami berjalan cume malam jek..adelahh pegi umbai makan ikan bakar tapi ntah knape xde sowang pon yang snap pic mlm tuhhh huhuhu..makan..makan..makan tu jek yang ingat. Ahad malam kami balek Kl..macam2 history yg kami tengok selama 2 ari kat Melaka...tetibe teringat abg journalist dr Indon tuhhh perghhhh....Gantenggg!! bawak mimpi seyhhh

Photobucket
1...2....3..cenyummmm

No comments: