Wednesday, July 23, 2008

farewell party BOSS

Majlis seminggu lepas..x ingt la tarikh dia huhu. Ptg tu kak laila tumpang umah aku nak mandi n salin baju malas nk balek umah kt cheras kalo tak anak-anak dia nak ikut tu yang malas nak bawak katenya. so smpi umah kol 5 aku terus masuk dapur goreng keropok n wat teh o panas tuk kami minum2 petang sambil tengok tv. kami borak2 kosong jek mengumpat seperti biase..
Photobucket
tu je laaa yang aktiviti kalo lepak kt di mane2 pon huehue..lepas maghrib kami pon bersiap sbb pijot akan ambik kami tepat kul 8 kang membebel dia kalo kami x siap.Mula2 aku ingt nk pakai baju hitam aku beli kat ampang point arituh tp bile pikir keadaan akan panas nnti so decide pakai blous putih jek laa..maklumlah tema kami taik cicak hihi...Tepat kul 8 pijot ambik kami perghhhh..minah tu dh macam mak datin berkabung hahaha...hitam head to toe cam artis pon ade over makeup dia malam tuh..so kami terus pi The Ship Kg Baru..vroommmm...
Photobucket


party nie sedikit formal laa..sebb suami2 opismate aku ramai yg educated laa...lawyer laa..penguase polis laa...tudm laa huhuhu..formal sikit so kami ahli bersekutu kn control gile2 kami sekejap...tak tahan oiii

Photobucket
ni la bos Pn Fadhillah aini

So majlis agak sedikit hambar pd mulanya sebab suasana agak panas. semua mengibas kanan kiri hahaha bukan halau nyamuk tp aircond abg kapal lupe nk bukak lawak jekk. tp masalah dpt diselesaikan selepas 10 min yahuu syabas abang yg hensem..
Photobucket
kami yg control

Kami terus dengan pemberian hadiah tuk opismate yg menyambut besday mlm tuhhh tp yg pasti aku adelah tukang memotong kek secret recipe itew...sgt ske okehh..potong aku jilat...potong aku jilat hahaha....maksudnyer lepas tu derang semua ikut ckp aku hehe..tiga bijik banyak tuhhhh..okeh la ngan 25 org dak opis aku
Photobucket
im yg menyibukk
Photobucket
suasana yang kecoh sbb aircond
Photobucket
wif echa
Majlis tuh juge bersempena nani yang nek pangkat huhu..ske dia tp yang paleng kecoh time buat ucapan bukak kertas hakhak..nani sangat lawak okehhh....sedih pun ade pasni dia pindah division plak..hurmm sedih laa. Majlis tu dimeriahkan lagik dengan undangan penyanyi jalanan CICIK yang masuk akademi nasyid tuhhh...dia mmg slalu nyanyi kt ship nie..bayaran okeh 5 lagu rm150 bole layan laaa...
Photobucket
CICIK hanye nmpk gitar jekk..

Makan time! aku mkn blackpapper steak mlm tuhhh..bole laaa telan jekkk...sbb aku x ske sgt menu kt the ship tp layan jekk..aku tetap ske NRV lama aku tuhhh. mane pindah pon x tauu! haihhhh...
Photobucket
mari makan!

So majlis abis dlm kul 11mlm... sangat besh mkn bersame ramai2 camgini..ske!! so tunggu laaa next party opis aku yang sederhana ini...huehue..chaosss!!

Photobucket
Yam Puiiiii!!

No comments: