Friday, July 6, 2007

STAMP exhibition

mata nantoks nieh..tp daku gagahkan jua nk updated huhuhuhu. arinih daku keje cam buruh kasar...arah tu...arah nieh....mintak tolong tu....mintak tolong nie....huhuhu bizi gile arinih..daku tgh prepared tuk Pameran Setem kt foyer PNM huhuhu....kerjasama ngan Persatuan Setem Malaysia n Muzium Negara n POS M'sia... Firtsly daku nk ucap banyak2 time kaseh kat Mr Tang dr Psatuan Setem M'sia..huhuhu dia sangat humble n mudah tuk berbincang....kerja ngan dia sangat beshhh....funny also lorrr hohohoho...dia janji nk beli kek aiskem esok huhuhu....dia kate aku excellent hahahaha...kembangggg hahaha..kedua pada En Huzaiman dr POS M'sia..anak muda yg ensem lagik kuat keje....huhuhu x saba nk tgk muke dia esok hahahaha dia exsekutif baru kat unit arkib setem huhuhu..dia kate ni first time exhibition yg dia terlibat secara keseluruhan...excited sangat katenyerr...terujaaaa huhuhu... but paleng yg aku x ske ialah orang2 dari Muzium Negara.....haiyooooooo mase meeting berkobar2 semua derang nak buat...tiba ari sorang jek tunjuk muke.....eeeeeee saket jek ati aku...nak tak nak td aku terpaksa minta bantuan budak2 opis ngan KEC.. seb baek derang nk tolong kalo tak uwwwaaaa....muscle aku pecah hokhokhok....thanx tuk opismate yg baek n budak2 KEC..dlm kul 3 br org2 muzium tunjuk muke....wat keje x sampi 30min dh nk balek banyak keje katanyer....kuang ajaqqqq tuhhhh...cam feeling2 nk karate jek time tuhhh....huhhh...len kali jgn harap aku nk join projek ngan muzium lagik... SERIKKKK

Photobucket - Video and Image Hosting



kerja2 pemasangan n setting akan disambung esok.....

1 comment:

ultranus ent. said...

hi elva...i ada setem lama, maybe u bminat dr nak tgk. setem dr zaman british malaya...i br buat my blog so next time maybe u blh tgk..kalu ade ape2 function psl setem info kat i blh? klau ade ym blh ym...