Tuesday, July 3, 2007

cite weekends

dah 4 ari tak menulis kat sini :P rindu ade.menyampah pun ade hakhak
actualy sabtu arituhh aku very the busy pg aku masuk opis ade keje yg nak disiapkan...huhu bertapa la aku kt opis smpi kul 3...pastuh balek umah lepak2 tido..mlm tuh aku gi subang ngan yana..jumpe syaril anak johari...saje jenguk kot laaa idup ke pengsan ke huhuhu kt situ jumpe minah vouge dayang n zirot...borak2 smpi kul 1 pastuh balek kl....ronda2 kl pastuh balek umah
ari ahad aku plan nk tgk TRANSFORMER ngan yana n mas..huhuh syok jekk..berkobar2 kami gi the curve... masa nk gi cineleisure tuhh sepanjang road tuh cam ade bazar..singgah situhh jap yana beli earing cantekkk...rm10 dpt 3 huhu..pastuhh aku terpandang bag...arghhhh santeknyerrr...POLOSPIRIT hakhak...nak jugak2..aku tawar gile kat cine kopet tuhh...dia bantai kata dr singapore laa..apa laaa...aku x kesah janji dapt beli sudehhh..aku dpt RM39.00 drpd rm50 yg di bg diskaun 10% huhu..aku ambik yg besa.. yana ambik yg kecik warna biru2 hijo gituhhh...comelll..sbb laptop nyer pasal..bag aku semua dh lebur..pastuh kami nk tgk tiket full lorrrr...saketnyerr dh la lapoo....pening2 terus gi watson..yana beli barg aku melangut kt tepi eskelator tuhhh....tgk org...hehehehe..kuat watson dlm kul 3pm gitu laa...kt bwh nk kuar cineleisure tuhh aku beli jam disney comell..ade tinge mickey huhuhu....cam bebudak tp x kire nak jugakkkk....pas tuh kami igt nk tgk kat OU kami gi sane YA ALLAH saket jiwa jek cari parking dr gfloor smpi atas bumbung...dkt 1 jam br jumpe hahaha...letey gile penim2. tp aku maintain derang yg drive hahahahaha..kt OU kami mkn pizza beratur lagikkk...servis lambt ptg tuh cam nk mkn org jekkk...tp yg pasti kami dpt mkn crust pizza yg tuk 4 org n i jag air hahaha...bodo punye budak pizza tuhh pekakkk badakkk...padan muke aku bayo ape yg aku nk jekk..... pastuh add on cabonara, meat ball masala n deli wing yg x smpi...huhu abess rm 60 lbh gak laaa....xpe mkn kenyammmmmm yummmmm....hahaha pastuh kami gerak gi Asia cafe kat subang jumpe dayang n zirot...si cece x dpt dtg kene dinner ngan famili katenyerr...cesssss buat penat jek dtg...kami order air lagik...dua kali tuhhhh ntah ngape hausss bebenoooo rasenyerrr.... lepak situh smpi kul 9 kot...then balek kl.....huhuhuh weekends yg besh lepak ngan yana...huhu
ari senin tuhhh....aku byk koje arituhhh malas nak cite.....lalalalala~~~

No comments: