Thursday, June 28, 2007

busan.busan.busan.

busan dowhh.... lambat btol kol 7 nie..
petang2 nieh aku ske layan lagu....lg peterpan, acha, didi, amy search, faizal, dewa, etc semua aku layan jekk..
youtube pun aku layan disebabkan aku slalu terlepas cite manjalara n emil emilda so aku load semua kt youtube huhuhu...senang keje. kat opis nie tinggal 3 owang jekk. aku, fir n echa...huhu
masing2 dah busan tahap cipan dah niehh...si fir x abis2 load cite supernatural dia si echa layan gang power ranjers dia..huhuhu
ariniehh..xde yg best berlaku kat sekeliling aku..tp yg pasti bebudak opismate aku ramai yg gi UO kt cow kit belanje dapor hakhakhak...sampi nek serena redah kesane tgh jualan SUPER huhuhu..aku x join coz dynamo aku ade 2 botol penuh kt umah hikss
malam nnti cam nk mkn mcD..tp cam malas nk call huhuhu...kalo housemate aku nk join br aku call 1300 13 1300 ekekeke...
ermm..malam nie kt 8tv So You Think You Can Dance...urmm..tp rasenyer malam nie dia nk raih undi jekk..aku ttp sokong ALAM sikecil comel dr Parit Bakar, Muar. Memandangkan si NOOR dh terkeluar so aku akan vote tuk ALAM..bagus seyhh budak niehh..dari hanya penari breakdance terus melets jadi profesional dancer..huhuhu. last solo perform minggu lepas dia nyer perform sangat beshhhh......cam x sangka jek ALAM leh menari cam gituh..hopefully dia akan menang jumaat nanti..Aminn


Photobucket - Video and Image Hosting

No comments: