Wednesday, July 15, 2009

wonders of the world!

yup! buku untuk hari ini adelah '1000 wonders of the world' zaman nie dah berubah...dah xde 7 bijik lagik...dah jadi seribu tau! actualy aku dpt buku ni dr opismate yang sebok mengemas kotak tetibe jumpe buku ni....uikhhh pe lagik aku pinjm terus nk baca dalam plastik wrap lagik tuhhh...hishh..hishhh. sapalah yg membuang buku ni...banyak ilmu yg kite leh dapat baca buku nie dah macam melancong seluruh dunia! betol! x caye ke?

aku dah selak td..memang best. buku nie di terbitkan pada 2007 oleh WILCO publishing house..kalo kat kinokuya musti mahal buku nie...tp aku dapt bace free2 jek...korang x jeles ke?
kalo nak pinjam call la aku yekk? best buku nie....meh pinjam mehh....

3 comments:

Mohd Ahmad Ferk said...

lepas ni bagi aku plak kak!
aku cop dulu!

frogies said...

soh call tp takde no. tepon pun...

elva said...

en katak's elva adelah org yg sangat dikenali tau.. no tepon hotline derang tau...:]