Thursday, June 4, 2009

ASTRONAUT!!

dah dua ari tak masuk opis sebab aku outstation ke kuala Kubu..ade program sempena Hari Polis ke-202 di Maktab Polis Kuala Kubu.. rasa busan plak nak masuk kje arini..tapi aku dengar cite TP aku mc sampi jumaat huhuhu...berkobar² la aku nk datang kje arini.. ni la masa nak bergumbira hahaha...bukan apa laaa biase laa...kalo ade bos musti rase tensi kalo kje kannn...(betolkan saya kalo saya salahhh yeee....)

opsss dah melalut dah nie....actualy arinie angkasawan Dr sheikh muzzafar datang library aku (wahhh cam bapak aku jee empunyer library). Ada Program kempen Membaca Kem Remaja Siber yang berlangsung pd jam 9pg -12tghr dia bg ceramah motivasi. Jabatan aku bayar RM12,000 kt dia..fuhhhh.. masa dia masuk kt pintu keris aku n opismate aku sengeh² jek kt situ tetibe² dia tanye nk ambik gambar ke? hahaha..klaka masing² terdiam. tetibe adelah makhluk menjawab 'nakk!!'...terusss je dia berdiri betul² depan aku....wawawawa..apelagik menyelit la aku tepi ketiak dia huhu...mamat tu tinggi mehhh...siap senggol² lagik wahhhh...hakhak..xleh blahhh.. (teringat mase breakfast pg td bukan men kutuk opismate aku kt dia) memandangkan aku bertugas di kaunter kul 10pg so aku cume dpt dengar cite² dia semasa latihan dan drama² swasta dia kat dalam ISS.. setengah jam lebih kurang.... Masa aku tgh menaip nie dia diserbu kat lobi oleh press...nk balek. huhu susah jek jadi orang penting dan dikenali...haiiii betuah laaa badan tp ape yg aku tak lupe dia kate kalo nk jd 'astronaut' gigi tak bole kn tampal... jadi rajin² la gosok gigi!!

No comments: