Friday, March 13, 2009

Aku kena ROMPAK!!!!

semalam adalah hari last aku bekursus setelah 3 hari aku gigih mengikuti ajaran yang sangat sesat huhuhu....rupa2nya semalam adelah hari malang bagi aku..

sesampai jek kt rumah gril n pintu umah aku elok jek..tapi bila aku masuk umah semua bilik dh diumpil....huaaaaaa....kami kena rompakkk....abes laptop n duit aku ilang...naseb baek aku bukan pengumpul emas huahuahauahua....nak nanges tp x kua setitik pon airmate...tp heran dia x ambil plak modem n chager laptop huhu...saket hati!!!!

so aku n housemate yg kehilangan jam BenQ dia 2 utas n gelang n rantai emas n 2 kamera digital n DVD n duit tabung kami yg banyakk...ayoooooo...sangat celaka!!! kami wat report kt balai polis dang wangi..n malam td sarjan salleh dtg n wat siasatan sikit dia wat csi...

br ingat nak beli laptop baru merajuk pulak dell vostro aku tuhhh....byeeee vostro!!

sedehhhhh nie....

4 comments:

Mohd Ahmad Ferk said...

bila saya pikir² la kak.
ini mesti keje orang dalam nie.
cuba selidik sorang² kat umah tu.
mesti ade yg jeles nie.ye la, diorang tade laptop.tu yg jeles tu..
hahahah!

elva said...

budak blk depan akak yg kje kt cosmo tu lagik ade 2 lappy..tp naseb dia bek dia bwk gi kje...huhu


sedehhhh


waaaaaaaaaaaaaaaaaa!!

aplah malang naseb ku ini ;(

keem said...

laptop n duit hilang.. uhhh.. sabar-sabar yer...

nanti beli lain yer..

saya amat simpati atas peristiwa yang telah berlaku....

Ferk.. belikan laptop baru utk Elva.. uhuhh

elva said...

aku dh mintak kt az...
katenyer suar dalam jek mampu tolong beli huahuahuahua