Monday, February 2, 2009

lama tak jumpa

sabtu lepas aku plan nk kua ngan jimi n banod. so seperti yg dirancang kami kua dinner. janji kul 9 tp dlm kul 10 around that laa jimi smpi..tak tau nk mkn kt mane so aku ajak derang gi menara tinjau lookout point kat ampang. tmpt aku n geng opis sekutu aku lepak last year.. tempt tu menarekk tp aku tau mesti jem kat atas huhuhu..tak pe redah jekkk.. joki kt atas tu sebok gile..so adelah smpi 3 kali pusing tempt yg sama huhuhu..penin sekejap..lepas dpt park kami terus pi mkn dah la lapa gilerr..jimi smpi x leh berkata2 dah huhu..sian kurj..

lookout point western

kami dok park bawah..nmpk scenery kl yg kabus..kan siang tu ujan kannn..canteksss. banod mkn lamb chop, aku n jimi grilled chiken chop...sedap tp xde fries..but mashed potato dia sedap gilerr..disebab terlalu lapa aku lupe ambik pic huhuhu...xleh nk tunjuk laa. price normal laa..atas bukit kan semua dalam rm16++. ok lah tuhhhh. lepas mkn pi nek atas tgk pmandangan then decice nk pi mkn a&w pulak..jimi ngidam curly fries n float icecream..huhu so kami pi a&w PJ... so our next port...tungguuuu


murj n kurj jimi

smpi uma banod br nk pic

No comments: